Guziki

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:

  1. spis inwentaryzacyjny,
  2. planowanie sprawozdawczość,
  3. rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
  4. ewidencja pieczęci i pieczątek,
  5. zarządzenia Dyrektora przedszkola
  6. protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
  7. protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
  8. archiwum przedszkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.

Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

12-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0.

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 268